Koszyk

suma

0PLN
Przejdź do koszyka

Dostawa

Produkty zakupione w naszym sklepie internetowym dostarczane są do Klientów przez firmy kurierskie, które gwarantują wysoką jakość obsługi i bezpieczeństwo przesyłek. Realizujemy dostawy na terenie całej Rzeczpospolitej Polskiej i państw członkowskich Unii Europejskiej.


Na całkowite koszty dostawy towaru składają się koszty transportu, opakowania gwarantującego ochronę przed uszkodzeniami oraz koszty logistyczne. Ich wysokość uzależniona jest od rozmiarów i wagi paczek wchodzących w skład zamówienia. Całkowite koszty dostawy są wyliczane automatycznie podczas składania zamówienia i dostępne są koszyku Klienta, po umieszczeniu w nim wybranych produktów.

Kwota 0,00 zł w polu kosztu dostawy, oznacza darmową dostawę danego produktu.


Współpracujemy z większością wiodących na polskim rynku firm kurierskich: UPS, DPD, GLS, Siódemka czy FedEx, a także z lokalnymi firmami spedycyjnymi. Pozwala nam to dbać o terminową dostawę produktów zamawianych w naszym sklepie, a także unikać uszkodzeń podczas dostawy. Staramy się także oferować możliwie najniższą cenę transportu.


Wszelkie szczegóły dotyczące Państwa zamówień dostępne są u naszych konsultantów. Prosimy o kontakt na e mail biuro@internum.pl oraz numerami telefonów +48 89 621 90 02.


Wysokość kosztów wysyłki za granicę zależy od wagi paczki i kraju docelowego. W celu ustalenia wysokości kosztów wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt na: biuro@internum.pl


Informujemy również, że w przypadku potrzeby wnoszenia mebli do mieszkania (blok, kamienica itp.) kurierzy nie mają takiego obowiązku, gdy waga przesyłki przekracza 30 kg i/lub gdy jej gabaryty są nietypowe.


W przypadku, gdy przesyłka nosi ślady uszkodzenia konieczne jest spisanie protokołu uszkodzenia (w obecności kuriera), który jest dowodem uprawdopodabniającym, iż szkoda powstała podczas przewozu (nie została spowodowana przez Klienta). Prawidłowe opisanie stanu opakowania oraz zamieszczenie wszelkich szczegółów w protokole, które wykluczą winę Klienta w spowodowaniu szkody, znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstawała szkoda.


Klient może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. Bardzo ważne jest, by niezwłocznie powiadomić o tym fakcie sklep, który pomoże sporządzić prawidłowy protokół szkody transportowej (wraz z wszelkimi niezbędnymi szczegółami). Jest on niezbędny do uniknięcia ryzyka zakupu uszkodzonego towaru.
 

Czas realizacji zamówienia może się wahać w zależności od rodzaju wybranego produktu. W przypadku mebli spersonalizowanych (w których Klient wybiera wariant/rodzaj materiału/kolor), które wykonywane są na zamówienie czas ten może się wydłużyć. Przybliżony czas dostawy znajdą Państwo zawsze na stronie konkretnego produktu. W celu sprawdzenia dostępności produktu i czasu realizacji zamówienia prosimy o kontakt na: biuro@internum.pl


Newsletter

Zapisz się na newsletter i otrzymaj 3% rabatu

Oprogramowanie sklepu internetowego Darmowe sklepy internetowe