Koszyk

suma

0PLN
Przejdź do koszyka

Gwarancja i reklamacje

GWARANCJA

Produkty zakupione na terenie krajów UE za pośrednictwem naszego sklepu, obejmuje bezpłatna gwarancja na okres 24 miesięcy. W okresie ochronnym sprzedawca ma obowiązek wymienić towar na prawidłowo działający i zgodny z umową lub udzielić konsumentowi nieodpłatnej usługi naprawy.
 
ZASADY REKLAMACJI

1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady Towaru, zgodnie z zasadami odpowiedzialności wskazanymi w przepisach Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.), w szczególności art. 556 oraz 556(1) – 556(1) Kodeksu cywilnego.

2. W przypadku stwierdzenia wad Towaru, Zamawiający może zgłosić reklamację bezpośrednio do Sprzedającego, przesyłając ją drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej: [email protected] lub pisemnie na adres Sprzedającego: Selsey Polska Sp. z o.o. ul. Hutnicza 62/8, 54-139 Wrocław.

3. Zamawiający, wysyłający reklamowany Towar do Sprzedającego proszony jest, w celu usprawnienia przebiegu rozpatrywania reklamacji, o podanie następujących danych: imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr zamówienia, adres e-mail oraz dokładny opis wady Towaru wraz z żądaniami Reklamującego. Składając reklamację Zamawiający proszony jest także o załączenie kopii dowodu sprzedaży (np. kopii paragonu lub faktury VAT).

4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od złożenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Zamawiający zostanie poinformowany przez Sprzedającego.
 
 

 

Newsletter

Zapisz się na newsletter i otrzymaj 3% rabatu

Oprogramowanie sklepu internetowego Darmowe sklepy internetowe